Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Kdo je naslednji 'igralec' na trgu električnih vozil?
Bi sedli za volan - Sonyja?
Dobra dva milijona kazni za Teslo, ker ...!
Vsega je ravno prav. Kakšen pa je doseg?
Ponuja pogon, kakršnega v takšnem avtomobilu res ne bi pričakovali
Dacia Jogger že dobiva novo podobo - pa tudi nov pogonski sklop
Uvodnik: Matjaž Korošak: Mobilnost za vse? Ni videti ...
In najboljši (avtomobilski) nakup je ...?
Premierno smo zapeljali avtomobil, ki bi lahko postal Renaultov steber ponudbe
Najdražja in najmočnejša Škoda je (skoraj) ročno delo. In neuporabna, če nimate čelade na glavi ...
Kako je lahko takšen orjak okolju prijazen?
Svetovno prvenstvo v reliju: Kaj bo novega drugo leto (in zakaj)?
Konec tedna bo v Slovenj Gradcu rezerviran za ljubitelje karavaninga. Preverite, kaj vas čaka
Več kot 600 "konjev" v dnevni sobi na štirih kolesih
Japonci na razburljivi domači dirki ostali praznih rok