Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Svetovno prvenstvo v reliju (WRC), reli Estonija
V Slovenijo zapeljala ena najpomembnejših Alf v zgodovini znamke
Prenovljeni Grandland sledi potezam mlajših modelov znamke. Uspešno.
Ta Honda praznuje abrahama!
Zaključki izpuhov so za oznako 43 okrogli, pri večjih so ovalni.
Alarmantno: EU mora za več 10-krat povečati število polnilnic!
Revolucionaren korak FIA: reli dobiva še večje spremembe, kot pred letošnjo sezono!
Rally WRC: konkurenca zrla Toyoti v hrbet
Terenski videz nič pretirano terenskega Caddyja. Na cesti se najbolj znajde. Še bolje bi bilo s serijskimi 16-palčnimi platišči in udobnejšimi pnevmatikami. Pri 18 palčnih imajo blažilniki občasno težave z blaženjem raztega, kar je tudi slišati.
Kmalu ga bomo videli - novi VW 'e-Passat' je pred vrati, dobil pa bo tudi novo ime
Volkswagen le nekaj tednov po mednarodni predstavitvi pomembno novost pripeljal tudi na naš trg
S tem modelom si Škoda želi (še) zmagovati!
Krožno hitrostne dirke za DP: V drugo na Red Bull Ringu
WRC: Po več kot letu dni mu je (spet) uspelo ...
Prihaja nova generacija najbolj priljubljenega Mercedesa zadnjih let in to je ...