Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Kmalu ga bomo videli - novi VW 'e-Passat' je pred vrati, dobil pa bo tudi novo ime
Volkswagen le nekaj tednov po mednarodni predstavitvi pomembno novost pripeljal tudi na naš trg
S tem modelom si Škoda želi (še) zmagovati!
Krožno hitrostne dirke za DP: V drugo na Red Bull Ringu
WRC: Po več kot letu dni mu je (spet) uspelo ...
Prihaja nova generacija najbolj priljubljenega Mercedesa zadnjih let in to je ...
Se obeta povratek kultnega Subarujevega modela?
V takšni različici je Hyundaijev križanec prvak med konkurenco. Kaj ga dela tako posebnega?
Kaj bo Volkswagen ponujal po tem, ko odide Passat? Imamo prve informacije!
Kaj imajo za bregom pri Škodi? Tokratni tradicionalni projekt napoveduje še več
Svetovno prvenstvo v reliju: Premoč najboljših še bolj očitna. Kje je tokrat ostala konkurenca?
Volanski mehanizem je sicer natančen, komunikativen, a tudi precej posreden.
Štirivaljnik zahteva več vrtenja za dostop do največje moči. V takšnem načinu vožnje se poraba seveda hitro povzpne prek 12 oziroma 13 litrov.
Zabava, ki jo ponuja tale malček je nekaj, česar si ne moremo predstavljati, dokler ne poskusimo
Takole od daleč dobro skriva svoje prave dimenzije, saj presega celo hišno prodajno uspešnico Tucsona.