Leto 2020 se bliža koncu in čas je za pregled najbolj branih vsebin letošnjega leta. Začenjamo z avtomobilskimi testi.
Leto 2020 se nezadržno zaključuje, zagotovo pa se bo v zgodovino zapisalo kot eno najbolj kaotičnih, tako v vsakdanjem življenju, kakor tudi v avtomobilskem svetu. Če smo imeli avtomobilski novinarji v minulih letih skorajda ves čas pri vratih pripravljen letalski kovček, pripravljen za odhod na naslednjo avtomobilsko konferenco, pa smo letos predstavitve novosti, razen redkih svetlih izjem, spremljali preko spleta.
Navkljub temu pa so tekom celega leta v Slovenijo prišle številne avtomobilske novosti, od (manjših in večjih) prenov do povsem novih generacij obstoječih modelov in celo povsem novi modeli. Tako kot v prejšnjih letih smo zato tudi letos pripravili nabor desetih avtomobilskih testov, ki ste jih tekom letošnjega leta največ prebirali (od najbolj do najmanj branega) – med njimi so tudi nekateri, ki smo jih objavili že v prejšnjih letih.
1. Test: Volkswagen Golf 1.5 eTSI (2020): Golf iz prihodnosti
Novi Golf predstavlja verjetno največji generacijski preskok. Oblikovno, še bolj pa z notranjostjo in predvsem s svojo digitalno vsebino. Torej je najboljši doslej? Kakor za koga!
2. Test: Volkswagen Touran 1.6 TDI (81 kW) Comfortline (2016)
S Sašo sva se ob pogledu na cerkvico na vrhu hriba, gore v ozadju in Volkswagnovim Touranom v ospredju samo nasmehnila. »Če pa to ni domače, na fotografiji manjka samo še kozolec!« sva še ugotovila, ko sva na svetlečem zaslonu fotoaparata preverila delo našega fotomojstra in v bližini opazila vsem znano leseno konstrukcijo za sušenje pridelkov in trave. Počakaj malo, domače že, kaj pa zraven dela Volkswagen?
3. Test: Mazda CX-30 Skyactiv-G 122 Plus (2020): Prilagoditev
Mazda se je na najbolj zaželeni avtomobilski razred pripravila že pred leti, a ta se širi na vse strani, tudi v segment manjših avtomobilov, kjer pa Mazde doslej še ni bilo.
4. Test: Ford Kuga 2.5 ST PHEV (2020): Takšnega Forda pa še ni bilo
Pozabite vse, kar ste vedeli o Kugi do zdaj. To je skoraj revolucionarno drugačen avto. sploh če temu dodate še hibridni pogon. Rdeča nit pa vendarle ostaja …
5. Na kratko: Citroen Berlingo Feel XL 1.5 BlueHDi 130 Flip camping box (2020): Skoraj kot avtodom
Avtodom je fina stvar. Naložiš robo za čez konec tedna ali kar za ves dopust, zaloge hrane dokupuješ sproti in v udobju mini garsonjere na kolesih odkrivaš svet in uživaš v dopustu. Glede na dokaj velike finančne vložke ob nakupu se vedno pojavi tudi vprašanje - kolikokrat na leto bo dejansko v uporabi.
6. Kratek test: Hyundai Tucson 1,6 HP CRDi Impression N Line (2019): Zakaj?
Hyundai očitno najbolj ceni športni značaj in športno podobo. No, vsaj pri Tucsonu.
7. Test: Renault Espace 1.6 dCi 160 Initiale Paris (2015)
Ni pomembno, ali je križanec ali enoprostorec, Espace še vedno razvaja z vsem tistim, kar družina potrebuje. Le na drugačen način.
8. Kratki test: Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI DSG R-Line (2020): Na vrhu tudi po štirih letih od prihoda
Srednja motorna izbira v športno zavitem paketu je tista, ki bi po mnenju Volkswagna utegnila prepričati marsikoga, da kupi Tiguana Allspacea, saj se zdi, da kompromisi, ki jih prinaša, to sploh niso.
9. Kratki test: Volkswagen e-Golf (2018)
Prva generacija Volkswagnovega e-Golfa je bila v marsičem med boljšimi električnimi avtomobili, a v marsičem tudi med slabšimi – preveč klasičnimi, po domače.
10.Test: Renault Captur Initiale Paris TCE 150 EDC (2020): Novi favorit v razredu
Po Cliu Captur. Takšen je Renaultov recept zdaj že drugo skupno generacijo. Tako kot Clio tudi Captur prinaša več kot prejšnji.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"