Jure Šujica

Avtomobilski navdušenec že od malih nog. Doma vedno drugi v vrsti za listanje avtomobilskih revij in redki so bili vikendi, ko je zamudil dirko Formule 1. Po izobrazbi diplomirani družboslovni informatik je navdušenje nad avtomobili obdržal tudi v najstniških letih, ko se je prvič začel spogledovati z idejo postati avtomobilski novinar in ga ohranil do danes, ko se s tem tudi dejansko ukvarja. Strast do avtomobilizma, najljubši so mu danes skoraj izumrli kupeji, je združil z ljubeznijo do fotografije in glasbe, saj z različnimi glasbenimi skupinami kot 'roadie' redno potuje po Sloveniji in Evropi.

Ženeva 2018: Podaljšani Lexus RX L premierno tudi v Evropi
Ženeva 2018: Suzuki Swift Sport prihaja julija
Ženeva 2018: Koncept Subaru Viziv tudi kot karavan
Ženeva 2018: (Zgolj) prenovljen mestni terenec Nissan Juke
Ženeva 2018: Peugeot Rifter tudi kot koncept s štirikolesnim pogonom
Ženeva 2018: Volvo obuja klasične karavane
Ženeva 2018: Renault EZ-GO združuje električni avtomobil in dnevno sobo
Ženeva 2018: Škoda Fabia le še na bencin, Vision X pa tudi na zemeljski plin in elektriko
Ženeva 2018: Porsche 911 GT3 RS za prave dirkaške navdušence
Ženeva 2018: Honda CR-V premierno v Evropi kot hibrid
Ženeva 2018: tri Toyotine novosti in vrnitev legende
Ženeva 2018: Porsche širi električno družino Mission-E
Ženeva 2018: Peugeot 508 za začetek na voljo tudi v posebni izvedbi First Edition
Katere so najvrednejše avtomobilske znamke na svetu?
Evropski avto leta 2018 je Volvo XC40