Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Ameriška znamka v nemški lasti se počasi postavlja na kolesa, prvi avtomobili (šele) čez tri leta
Tretje dvojno zmagoslavje modrega ovala
Prva (resna) žrtev kitajske avtomobilistične industrije!
Test: Mazda2 e-Skyactiv G115 Homura Aka - Rdeči plamen
Samovozeči ruski Robocop se odpravlja v odročne sibirske premogovniške revirje
Francozi imajo novega gospodarja, ki bo z delom začel spomladi
To je model, ki mu letošnjo jesen pripada evropski prestol
Končno imajo največjega tudi pri Toyoti, čeprav ni povsem njihov
Najboljši med električnimi je tisti, ki ga ne izdelujejo več
Tudi papež se bo vozil na elektriko, tokrat v avtomobilih nemške znamke
Po desetih mesecih se kaže postopno, a počasno okrevanje
Levji električni potovalnik ima nov obraz in še veliko drugega
Tudi 15 let po koncu proizvodnje se ga marsikdo spominja z nostalgijo
Oktobrska revolucija pri največjem ruskem avtomobilskem proizvajalcu
To je eden najbolj pričakovanih avtomobilov letošnjega leta. Bo upravičil pričakovanja?