Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Razmišljanje Matjaža Korošaka: Končno ...
Ali Ford skrivoma pripravlja vrnitev legende?
Tudi tak je lahko razred G
Mercedes-Benz CLE: iz dveh zdaj eden
Karavaning: Robeta želi v svet
Dacia pripravlja vrhunsko presenečenje!
Korejski družbi se pridružuje (spet) še ena znamka …
Vozili smo še zakamufliranega, novega Kodiaqa. To je vse, kar morate vedeti o njem
Najbolj naporen in uničujoč reli je skoraj odločila skala ...
ChatGPT zdaj že za volanom!
Je električni pogon za avtodome že smiseln?
Kaj dobite v 20 minutah polnjenja?
Carthago slavnostno v Sloveniji
WRC: So spremembe res pred vrati?
Če ne v F1, pa vsaj na Le Mansu