Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Je električni pogon za avtodome že smiseln?
Kaj dobite v 20 minutah polnjenja?
Carthago slavnostno v Sloveniji
WRC: So spremembe res pred vrati?
Če ne v F1, pa vsaj na Le Mansu
Razmišljanje Matjaža Korošaka: Kaj nas na cestah čaka poleti?
In najmanjši je … najhitrejši!
Prav poseben jubilej za največjega pri nas
Tako si predstavljajo modernega križanca
Ko se odpre nebo …
DP v reliju: v Velenju vrnitev prvaka
Zabavni mestni prijateljček - za ležerne po duši
Avtodom izpod slovenskih rok: Glavan Free Plus - Mini je lahko tudi maksi
Test: BMW M850i xDrive - Vznemirljivost osemvaljnika
<p>Prednji blatniki so dovolj izbuljeni, da je težko spregledati razširjeno medkolesje. Ampak to je tudi vse od resnih karoserijskih sprememb.</p>