Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Suzuki GSX-S 1000 - atraktivnejši in še močnejši
Shoei NXR2 - športnost za vsak dan
Prenovljena dvojčka - Aprilia RS125 in Aprilia Tuono 125
HOG 2021 v Portorožu odpovedan
V visoki družbi
Triumph Scrambler Steeve McQueen Edition
Taxi : Uber - vojna ideje, ne argumentov
MV Agusta Superveloce 800 - nova barva in S
KTM 1290 Super Duke odslej tudi z oznako RR
Vojna zvezd
Suzuki  Burgman 400 (2021) - na prvi pogled enak, vendar osvežen
Vozili smo: PIaggio Beverly 300 HPE in 400 HPE (2021)
Clio kot ga še ni bilo
Izmenljive baterije - veliki štirje so združili moči
BMW C400 X in X400 GT - fino obrušena in v novih barvah