Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

EICMA 2019: Husqvarna draži z dvovaljnim Norden 901
EICMA 2019: Honda - iz delavnice je ušlo 217 'konjev' + zelo zanimiv koncept
EICMA 2019: Harley-Davidson Pan America je 'hud'
EICMA 2019: BMW si od novega F900R in F900XR obeta veliko
EICMA 2019: Aprilia
EICMA 2019: In najbolj vroč je.... Streetfighter
Kaj pa to? Nova Honda CBR 1000 RR-R Fireblade s kar 214 'konji'
Video: Suzuki V Strom 1000 je dobil nov obraz
Aprila pričenja novo ero - vrnitev na začetek srednje kategorije
Cenik Ducatijevih novosti za 2020
Mitas Custom Force - slovensko znanje osvaja tudi segment kruzerjev in čoperjev
Honda Gold Wing: za 2020 nekaj finega brušenja
Ducatijevih 8 novosti za (sanjsko) modelno leto 2020 -
Po treh kolesih v srednjo kategorijo.Yamaha Tricity 300 bo vozna tudi z B-kategorijo
Še en naked, ki se spogleduje s klubom 200. Kawasaki Z H2.