EICMA 2021: Ducati - dvomesečno spletno serijo predstavitev je okronal za sekundo hitrejši Panigale V4

Potem ko je Ducati v preteklih dveh mesecih preko spleta postopoma predstavljal novosti za sezono 2022, je tik pred začetkom salona EICMA v Milanu svoje napovedi okronal s še hitrejšim, še močnejšim in nasploh še bolj norim in divjim Panigalom V4 in V4S.

Z ozirom na to, da smo vas bralce naše spletne strani in revije Avto Magazin o Duatijevih novostih za sezono 2022 obveščali sproti, bo tokrat nekaj več prostora namenjenega prenovljenemu Panigalu ter seveda povzetku vseh preostalih novosti.

Panigale V4 in V4S

Čeprav se vam bo na prvi pogled gotovo zazdelo, da novi Ducati Panigale V4 z modelnim letom ne prinaša prav dosti novega, pa tokratna evolucija enega izmed najbolj zmogljvih serijskih športnih motociklov prinaša več moči, več hitrosti in še boljše rezultate na stezi.

Povsem standardni Ducati Panigale V4 bo imel odslej 215,5 'konjskih' moči (158,5 kW), kar v primerjavi z aktualnim modelom predstavlja za dober kilovat oziroma 1,5 'konja' več moči. Morda se bo komu zazdelo da je Ducati s tem, ko moč svojega zastavonoše podaja s pol-kilovatno natančnostjo nekoliko pretirava, vendar ne smemo pozabiti, da gre za izrazito športen motor, ki glavnino tistega kar zmore in zna pokaže šele na stezi. In ker tam o najboljših odločajo stotinke lahko Ducatijevo natančnost pozdravimo z velikimi pričakovanji. Največji navor prenovljenega motorja sicer ostaja enak (124 Nm) vendar je odslej na voljo že pri 9.500 vrtljajih (prej pri 10.000 vrtljajih). Izboljšali so tudi aerodinamiko bočnih krilc in podaljšali šesto prestavo, posledično pa je Panigale V4 na ravnini odslej za 5 km/h hitrejši. Če se vam seštevek vseh teh 'malenkosti' še vedno ne zdi velik, pa je bolj zgovoren podatek o tem, da so Ducatijevi testni vozniki na stezi Vallelunga v povprečju dosegali za sekundo hitrejši čas kot z akutalnim modelom.

Motorna elektronika bo odslej ponujala štiri programe razvijanja moči, novost pa predstavlja program 'Full' v katerem se celotna 215,5-glava konjenica z vajeti z izjemo v prvi prestavi spusti brez kakršnihkoli omejitev.

Za celo sekundo, so torej velike izboljšave, Panigale pa bo tako kot doslej na voljo v dveh različicah; standardni V4 in prestižnejši V4S. Medtem ko bo standardni model opremljen s Showa prednjo vilico in Sachs zadnjim monoamortizerjem, bo model V4S opremljen s polaktivnim Ohlinsovim kompletom, pri katerem je prednja vilica v primeravi s prejšnjo popolnoma prenovljena. Medtem ko masa standardnega modela znaša 198,5 kilogramov tehtnica prestižnejšemu V4S pokaže za 3 kilograme manj, pri prodajalcih pa bo potrebno za ekskluzivnejši paket tako kot doslej k osnovni ceni doplačati približno 20-odstotkov.

O preostanku Ducatijevih novosti za sezono 2022 smo kot rečeno že pisali, vse o njih pa si lahko preberete na naslednjih povezavah:

Ducati Scrambler Urban Motard

Ducati Scrambler 1100 Tribute Pro

Ducati Multistrada Pikes Peak

Ducati Streetfighter V2

Ducati Multistrada V2

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj