Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Ročni menjalniki in Mercedes-Benz - kdaj bo povezava med njimi dokončno izginila?
Kaj je narobe s tem rabljenim ekskluzivnim "Lamborghinijem"?
To je prvi (bodoči) električni Land Rover
Kateri vstopni modeli trikrake zvezde se bodo morali posloviti?
To je najmočnejši 911 z ročnim menjalnikom
Bo novi McLarenov direktor odobril prvi SUV?
Kako ugajati kar najširšemu krogu kupcev: je to vrlina, ki jo 220d Coupe obvlada najbolje?
To je nova BMW-jeva admiralska limuzina!
To je Audi z najprostornejšo notranjostjo doslej
Delež blagih sprememb, a le tam, kjer je bilo to potrebno. Zakaj je še boljši?
Največji BMW-jev SUV že pri plastičnem kirurgu: katere novosti so mu namenili?
Kako so pri Škodi za drugi del življenjskega cikla pripravili Karoq? Čisto svežega smo preizkusili na Portugalskem
M4 s štirikolesnim pogonom je nekaj, česar še nismo videli. Sedaj se sprašujemo zakaj (še) ne.
Podobna sta si po videzu in imenu, karakterno pa le malo: kje so razlike med obema hibridnima Conquestoma?
Alfa Romeo: novi načrti so velikoserijski, preverite, v katero smer gredo