Janoš Pečnik

Ko je shodil, je nemudoma zlezel na voznikov sedež maminega avtomobila in tam počakal na vozniški izpit.

Ponudbe na trgu se je že v otroštvu naučil na pamet, kar mu pri matematiki ni pomagalo, je pa zato odraslim pametoval o avtomobilih, ki jih sploh še ni vozil.

Poklic avtomobilističnega novinarja je vedno dojemal preveč romantično, da bi se mu načrtno predal. A ko te neprestano srbi, se je pač treba popraskati.

Med avtomobilistične medije je zato vstopil skozi zadnja vrata - pod krinko specialista za digitalne tržne komunikacije. Kalil se je pri EVO magazinu, kjer je prestal tudi šolo urednikovanja.

Avtomobilistično novinarstvo mu je še vedno prej čast kot služba in za nagrado bo prej kot plačilo sprejel naslednji testni avtomobil.

Ta avto se poslavlja od prepoznavnega elementa
Tako si danes pri BMW predstavljajo ultimativni M avtomobil
Zakaj znamke spreminjajo logotipe?
S 5500 "konji" po čudovitih kraških cestah
Znano je, kdaj prihaja novi Volkswgen Passat! Vendar vam eden od podatkov ne bo všeč ...
Preobrat! Za 2035 v igri tudi ...
Takšnega Ferrarija ni bilo že več kot pol stoletja
To je novi Mercedes, ki bo dopolnil vaš življenjski slog
Deset let po stečaju švedska znamka še vedno buri duhove
To so spremembe, ki jih EU pripravlja na področju vozniških dovoljenj
Kje bi najraje sedeli v novi BMW-jevi limuzini?
Avtomobilske asistence, takšne in drugačne - Je danes sploh še kdo brez asistence?
Občutna nadgradnja za občutno višjo ceno
Konec nekega obdobja za ljubitelje Golfa GTI
Menjava na vrhu najbolj prodajanih električnih avtomobilov v Evropi