Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Sprva nenavadni športni terenec je postal uspešnica. V čem je njegov čar?
Fiat Made in Italy: je to sploh še mogoče?
Tesla lahko svoje kupce kaznuje s 50.000 dolarji kazni. Kdo se “kvalificira” za to?
Temna prihodnost evropske električne mobilnosti. Kaj bo potrebno spremeniti?
Tradicija je pokopana in Britanci niso najbolj navdušeni ...
Kitajci zapirajo svoj evropski sedež. Razlog pa ...
Kakšna je prihodnost motorjev z notranjim zgorevanjem? Tradicionalisti se bodo zadovoljno nasmehnili ...
TEST: Renault Megane Conquest EDC 160 Esprit Alpine - Pogum in samozavest
Jiangling Landwind
Originalni Volkswagnov Transporter je imel posebnost, zaradi katere ni mogel na ceste ...
Novost na področju merjenja hitrosti: Bodo prehitri še lahko ostali nekaznovani?
"Ena sekunda je dovolj ..." Pri Volkswagnu so zelo samozavestni
NOVO V SLOVENIJI: Lynk & Co 01 – Novinci z izkušnjami in skandinavsko osnovo
Rusi imajo, ne glede na sankcije, še vedno na voljo lep nabor evropskih avtomobilov. To je nov način, kako lahko pridejo do njih
Obraba pnevmatik