Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Novi Renaultov baterijski 'gospodar' z zavidanja vrednim dosegom
Ruskih bogatašev ne zanima vojna, raje kupujejo prestižne avtomobile
Zasvetila je lučka za rezervo! Koliko km je mogoče še prevoziti...?
Prometni tokovi se tudi pri nas ne ozirajo na cestno infrastrukturo
Ali v tej državi sploh poznajo krizo? Kar se prodaje avtomobilov tiče, očitno ne
Škodin časovni stroj: razvojni skok v prihodnost
Volkswagen je na domačem terenu nepremagljiv. Kos mu ni niti Tesla
Tovarna tega legendarnega malčka dokončno zapira svoja vrata
Pod črto - kdo se veseli in kdo praska po glavi? Ob pogledu na prodajne številke ...
Test: Toyota C-HR 2.0 HEV C-Lub - Slovo z novim pričakovanjem
Preteklost je pozabljena, živela električna prihodnost!
S kamerami in senzorji bo avtomobil sam prepoznal pijanega voznika
Še ena zaskrbljujoča ugotovitev glede koristnosti električnih avtomobilov
Xiaomi se ambiciozno podaja v svet avtomobilizma. Bo tako uspešen kot pri mobilnih telefonih?
Tudi pri dostavnikih bo letos precej gneče in prerivanja