Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Levji električni potovalnik ima nov obraz in še veliko drugega
Tudi 15 let po koncu proizvodnje se ga marsikdo spominja z nostalgijo
Oktobrska revolucija pri največjem ruskem avtomobilskem proizvajalcu
To je eden najbolj pričakovanih avtomobilov letošnjega leta. Bo upravičil pričakovanja?
Je to najboljša ideja, kakšen bi moral biti novi Fiat 126?
Tudi v avtomobilsko najmočnejši evropski državi je pot do vozniškega izpita dolga in draga
Uspešni dostavnik je vstopil v digitalno dobo
Marsikdo ne bo srečen, a Nemce bodo nadomestili Rusi in Kitajci
Volvo se je dokončno umaknil. Kaj sedaj?
Kazen za nedelujoč ABS? Tudi to določajo nova pravila ...
Šesterica pod skupno streho in z enotno strategijo
Test: Renault Megane Conquest E-Tech Engineered - Osvajanje drugačnosti
Ta francoski model ima v deželi vzhajajočega sonca skoraj status božanstva
Toyota s celovitim pristopom povečuje gnečo med dostavniki
V tej državi za red na cestah skrbijo strokovni in samozavestni policisti