Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Funkcionarji pri AŠ2005: Ključni del vsake organizacije, tudi bližajočega se hrvaškega relija za WRC
V igri elektrifikacije tudi Yamaha
WRC – Rally Croatia: Na štartu tudi pet slovenskih posadk
Uvodnik: Matjaž Korošak - Voltswagen? Ne me …
Snežne razmere pokazale, da pomlad še ni povsem tu
Premiera: Končno je jasno - GT86 bo GR86
Novo v Sloveniji: Mercedes-Benz razred S - vse kar pričakujete (in še kaj več)
Fia Rally star: V lov za novim prvakom?
Novo v Sloveniji: To je najmočnejši Peugeot vseh časov!
Kako začeti dirkaško kariero? Pravi nasvet je zlata vreden
Taycan - še za 0,2 boljši pospešek!
To je z naskokom najcenejši električni avto!
Uvodnik: Matjaž Korošak - Kazni so višje, kazni so nižje, kazni so ...
(Odvečna) teža mu ne dela prevelikih težav
Premiera: Mercedes-Benz razreda C "kopira" največjega brata