Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Uvodnik: Matjaž Korošak: je pogrom nad priključnimi hibridi upravičen?
Slovenski avto leta 2021 - Škoda Octavia tesno do prestola!
In memoriam: Slavko Dekleva (1953 - 2020)
Premierno: nakup Porscheja tudi preko spleta
Tik pod vrhom
Tommi Makinen se lahko z zadovoljstvom ozre na svojo vozniško kariero (trije naslovi pravka), kot na svojo kariero kot lastnik in vodja ekipe.
Tudi avtocestne ravnine in hitrosti ga ne zmedejo - pospešuje dovolj odločno in samodejni štiristopenjski menjalnik pri tem odigra ključno vlogo.
Subaru najavlja baterijsko električni SUV
Izbor Autobest: to je avto, ki je prepričal vseevropsko žirijo
Bo Euro 7 zapečatil usodo motorjev z notranjim zgorevanjem?
Cross Country Baja pod budnim očesom Slovenca
Mark Škulj uspešno debitiral v seriji EuroNASCAR
Silhueta novega prototipa je vse, kar so do zdaj pokazali pri Audiju.
Novo v Sloveniji: Citroen C4 - križanec, ki to pač ni
Tekoče nizanje zavojev mu najbolj leži, vozni programi znajo zaostriti delovanje sistemov in podvozja.