Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Formula 1: tresla se je gora, rodila sta se Alonso in Aston Martin
Formula 1: dirkači bodo imeli še več priložnosti za njihovo najbolj priljubljeno opravilo
Formula 1: ne najbolj vesela novica za Aston Martin
Formula 1: Mercedes veliko bolj prizemljen
Formula 1: ekipa Alpine spet malce po svoje
Formula 1: novosti, ki so nove le v podrobnostih
Formula 1: Fordu se je spet zahotelo formule 1, Cosworthu ne
Formula 1: ali sloves Orlena od Alfe pomeni konec kariere za Roberta Kubico?
Akrapovičevo znanje za BMW-jeve dirkalnike IMSA
Pri Peugeotu je čas za spremembe, takšni so načrti za prihodnost
Formula 1 – s čim je šef FIA Bin Sulajem spet razjezil šefe formule 1?
Kako bo elektrifikacija pri Fordu vplivala za delovna mesta, v Nemčiji bo še pestro
Formula 1: kdaj bodo ekipe predstavile nove dirkalnike
Formula 1: sezona 2023 bo uradno imela le 23 dirk
Formula 1: dve novosti za Williams, ki bi lahko ekipo potegnili iz povprečja