Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Formula 1: teh rekordov se ne bi veselil noben dirkač
Formula 1: Bin Sulajem je udaril po mizi, dovolj je bilo soliranja!
Enotaktni motor z notranjim zgorevanjem - Enostavnost je višek dodane vrednosti
Britanska znamka praznuje jubilej, za katerega bi marsikdo mislil, da ga ne bo dočakala
Stellantis bo v Franciji začel z drugačnim načinom prodaje
Formula 1: hitremu cirkusu se obetajo nove ekipe
Formula 1: svojevrstni rekord - de Vries je v enem letu zamenjal kar pet ekip
Formula 1: Verstappen ima precej kratko vžigalno vrvico
Reinkarnacija legendarnega avtomobilčka je končno tu, takšna je cena
Formula 1: cirkus po koncu sezone
Formula 1: odhaja prenežni šef ekipe Ferrari
Formula 1: Maxova petnajstica, Charlesova zlata limona in Lewisova "stvar"
Formula 1: po dveh letih Micka Schumacherja postavili pred vrata
Formula 1: govorice okrog usode Sauberja so sedaj tudi uradno potrjene
Mednarodni avtomobilski salon v Parizu - V Pariz verjamejo zlasti Francozi in Kitajci