Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Test: Mazda CX-5 G194 AT AWD Exclusive line - Dolgotrajno razmerje
Test: Dacia Jogger Hybrid Extreme 140 -  Je to tisto, kar je (še) manjkalo Daciji?
VOZILI SMO: Mazda2 Hybrid – Poznana oblika, nov obraz ... ali ohranja identiteto?
Kultni Passat je že na slovenskih tleh. Kako se znajde na naših cestah?
Na evropskem avtomobilskem parketu je napeto, kdo bo zmagovalec?
Test: Nissan X-Trail e-POWER e-4ORCE Tekna+ - Elektrika takoj!
Zakaj v Turčiji cene avtomobilov (in goriva) rastejo - prodaja pa je še vedno rekordna??
Vlada odločila - naslednja dva tedna vožnja ne bo nič dražja
To bo še zanimivo - Kitajci selijo proozvodnjo tudi v Evropo - in sodelovali bodo z enim največjih koncernov ...
In kje je vtičnica na vašem avtomobilu? Niso vse na idealnem mestu, daleč od tega...
Toliko kitajskih avtomobilov naenkrat še nikoli ni prispelo v Evropo
Kako je stekla prodaja v tem letu? Je čas za optimizem? Vsekakor ne za vse ...
Panda ni več Panda, čeprav ostaja prava ... Panda.  Zakaj so se torej pri Fiatu odločili za spremembo imena?
Putin je severnokorejskemu kolegu podaril štirikolesni dragulj
Če boste v tujini izgubili vozniški izpit, tudi doma ne boste smeli voziti. To so novi sklepi, ki jih je sprejela EU