Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Vozniki bodo lahko sami določili kje naj policisti postavijo radarje
Vrhunski križanec je dober samo še za avtomobilsko pokopališče
Po rekordnem prodajnem zdrsu vse več temnih oblakov za Teslo na evropskem nebu
Vrnitev zahodnih avtomobilskih znamk ne bo takojšnja, niti enostavna
Test: Ford Ranger Tremor  2.0 EcoBlue 151 kW (205 KM) – Ne boji se umazanega dela
Yugo se vrača – tokrat menda zares že čez dve leti
Tako Kitajci (skozi evropske oči) gledajo v mobilnost prihodnosti
Tokrat vsaj ena dobra novica za Elona Muska, Cybertruck se je izkazal
Udarili bodo tam, kjer so (evropski) tekmeci še posebej občutljivi
Test: Fiat 500X Sport Cabrio 1.5 GSE MHEV DCT7- Po modri tabletki še eliksir mladosti
Ko med vožnjo "zazvoni klic narave" - na avtocestnih straniščih bo treba počepniti
<p>Pri trčenju avtomobila s termičnim motorjem z avtomobilom z električnim motorjem velja pravilo močnejšega oziroma težjega. Zaradi velikih sil, ki se sprožijo ob trčenju, jo slabše odnese lažji avtomobil s klasičnim pogonom.</p>
Ne želite vedeti, kako si v prometni nesreči lahko poškodujete noge
Test: Mini Countryman C Favoured Trim - Gospod v podeželskih škornjih
Skoraj milijon kilometrov zastojev. Dogaja se blizu nas …