Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

TEST: Renault Megane Conquest EDC 160 Esprit Alpine - Pogum in samozavest
Ali bo Kitajcem v drugo uspelo? Ta znamka je bila med prvimi, zdaj pa poskuša ponovno …
Originalni Volkswagnov Transporter je imel posebnost, zaradi katere ni mogel na ceste ...
Novost na področju merjenja hitrosti: Bodo prehitri še lahko ostali nekaznovani?
"Ena sekunda je dovolj ..." Pri Volkswagnu so zelo samozavestni
NOVO V SLOVENIJI: Lynk & Co 01 – Novinci z izkušnjami in skandinavsko osnovo
Rusi imajo, ne glede na sankcije, še vedno na voljo lep nabor evropskih avtomobilov. To je nov način, kako lahko pridejo do njih
Rak rana zelene mobilnosti ... Kakšna je rešitev?
Modrikasto siv dim izza avtomobila ponavadi ne pomeni nič dobrega. Kaj bi lahko šlo narobe?
Sprva so mislili, da gre za pomoto, potem pa osupnili nad milijonskimi neporavnanimi globami
To je najbolj prodajan avto v Evropi! Kaj se dogaja s Teslinim modelom Y?
Kosmata nadloga v avtomobilih povzroča gromozansko škodo, se jo je sploh mogoče znebiti?
To so stvari, ki jih morate nujno preveriti, preden se odpravite na daljšo pot!
Nemški avtomobilski proizvajalci v cenovni vojni s kitajskimi, kdo bo zmagovalec?
Vožnja s prikolico - na koncu ni vse tako zelo enostavno