Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Nov kitajski napad na Evropo, tokrat z Maxusovim poltovornjakom
Če ima vaš avto to funkcijo, potem ste manj zaščiteni pred krajo avtomobila
Nekje daleč stran še vedno nastaja Volkswagen Hrošč. A ne tak, kot bi si ga želeli ...
Test: Nissan X-Trail e-POWER e-4ORCE N-Trek- Je že pravi čas za elektriko?
Zakaj v sosednjih državah turistom odsvetujejo pot preko Slovenije? Razlog je precej očiten
Najstarejši model ruskega Avtovaza je bil spet deležen (manjše) modernizacije, tokrat  pri svetlobni opremi.
Novo pri nas: Hyundai Santa Fe – povsem drugačna moda
Volkswagen je predstavil novega Transporterja. Bo lahko obul velike čevlje predhodnikov?
Kdaj bo evropski elektrošok ujel slovenski avtomobilski trg?
Renaultov »gospodar« je letošnji vladar med dostavniki
Pijani voznik prijavil vožnjo v napačno smer, ne da bi vedel, da je to prav on
Kdaj in kako se je začela kitajska avtomobilska industrija? To je bil njihov prvi proizvajalec
TEST: Forthing T5 Evo 1.5 TGDI – Pripravljenost na zrelostni izpit
TEST: Hyundai i10 1.0 T-GDI N-Line – Športnost v majhni dozi
Berlingo prihaja tak, kot bi, po mnenju vseh, moral biti