Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Nadzor nagibanja karoserije je za tak tip avtomobila res zgleden.
Je doseg električnega avtomobila res krajši pozimi? Je, ampak ...
Pri M-Sportu ostaja tudi Gus Greensmith.
Žirija Autobest je odločila - najboljši nakup je ...
Slovenski avto leta - končno znani finalisti. In to so ...
Prednja os je natančna in nadzirljiva, hkrati ubogljiva in predvidljiva. Svoje seveda naredi še zapora diferenciala.
Limuzina je postala z verzijo RS končno presenetljivo všečna.
Izjemno - osem naslovov v devetih sezonah ter konec nekega obdobja!
Slovenski avto leta - pokažemo vam še nagrade!
Ta Kia pa je nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni do sedaj. In končno je tu
Prijeten sopotnik je tale Tucson, udoben, z zgledno ergonomijo in izdelavo. Pa tudi med zavoji se znajde, čeprav tega ne bi zapisal med njegove zrazite prednosti.
Britanci vračajo udarec ... No, ne čisto sami.
In to so najbolj trajnostna mesta na svetu …
LED-tehnologija v žarometih je bolj kot ne edina večja novost.
Z novim Civicom prihaja tudi njegov slavni brat ...