Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Veliki Monte odpira revolucionarno sezono WRC-ja
Zanimivo - pri Volkswagnu razmišljajo, da bi obudil tale model ...
FIA WEC: Prihaja obdobje korenitih sprememb; kaj vse se obeta?
Novo poglavje za 'nadYarisa'. Ampak ...
Lamborghini rekordno - ampak ne s športniki ...
Zdaj je jasno – Toyota Yaris Cross je Slovenski avto leta 2022!
Led na steklu? Tako bo šlo enostavneje
Kako je ta Hyundaijev športnik sploh lahko postal še boljši?
Knjiga, ki vam lahko spremeni stanje na bančnem računu ... V obe smeri!
Potrjeno - rekorder se vrača!
RS ali Sportline? Tudi slednji prinaša kar nekaj radosti. Preverite, katere so
Je doseg električnega avtomobila res krajši pozimi? Je, ampak ...
WRC: Prihodnje leto bo vse drugče...
Žirija Autobest je odločila - najboljši nakup je ...
Slovenski avto leta - končno znani finalisti. In to so ...