Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Svetovno prvenstvo v reliju: zgodovina se po več kot dveh desetletjih ponavlja
Novo v Sloveniji: Spoznajte Fordove novosti iz vrha ponudbe; Explorer je le ena
Tako kratko bo novo ime
Tako si Francozi predstavljajo prestiž in eleganco
Reli Monte Carlo: Legenda po le tedenskem počitku  vrača udarec!
Veliki Monte odpira revolucionarno sezono WRC-ja
Zanimivo - pri Volkswagnu razmišljajo, da bi obudil tale model ...
Toyota je letos dominirala v prvenstvu WEC.
Novo poglavje za 'nadYarisa'. Ampak ...
Lamborghini rekordno - ampak ne s športniki ...
Zdaj je jasno – Toyota Yaris Cross je Slovenski avto leta 2022!
Led na steklu? Tako bo šlo enostavneje
Predvidljivost v zavoju je izrazita; voznik se ob blagem zdrsu prednje osi lahko zanese še na pomoč zapore, ki pomaga vztrajati na zamišljeni liniji.
Knjiga, ki vam lahko spremeni stanje na bančnem računu ... V obe smeri!
Potrjeno - rekorder se vrača!