Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Reli za Svetovno prvenstvo na Hrvaškem je pred vrati, koliko slovenskih posadk je na štartni listi?
Okretnost in lega so vedno bolj v ospredju Mercedesove ponudbe.
Oplova maska Vizor se je najprej pojavila na Mokki, zdaj ga, prirejenega, nosi tudi nova Astra. Velika črna ploskev med obema žarometoma bo imela v prihodnosti poseben pomen pri digitalni vizualni komunikaciji z drugimi udeleženci v prometu.
Prodrive predstavil serijsko različico dirkalnika za Dakar - s še več moči, kot jo je imel Sebastien Loeb!
Letne pnevmatike? Kar mirno ...
Moči ji ne manjka, opreme tudi ne... Je to popolna Arona?
Dirkanje kot družinski šport? V Sloveniji imamo kar nekaj dirkaških dinastij
Prvi mož slovenskega avtošporta o stanju dirkanja v Sloveniji, o dirkališču na Dolenjskem in še čem - večinoma s pozitivnim tonom
Test: Renault Megane Conquest 140 TCe - Začetna postaja
Svetovno prvenstvo v reliju: zgodovina se po več kot dveh desetletjih ponavlja
Novo v Sloveniji: Spoznajte Fordove novosti iz vrha ponudbe; Explorer je le ena
Tako kratko bo novo ime
Tako si Francozi predstavljajo prestiž in eleganco
Reli Monte Carlo: Legenda po le tedenskem počitku  vrača udarec!
Veliki Monte odpira revolucionarno sezono WRC-ja