Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Italijani lobirajo za športni prestiž…
Uvodnik: Ubij me nežno ...
Novo v Sloveniji: Skoraj vsak tretji Seatov avto bo ...
Če se potrudite, zadek tudi zdrsne. Seveda je za to dobro imeti varen prostor in dovolj hitrosti.
V Evropi polnilnic manjka, Japonci imajo drugo težavo
Moped? Avto? Opel?
Polprevodniška kriza ustavlja industrijo
Najmočnejši Land Rover je ...
V pravi smeri?
Usločena strešna linija je njegov prepoznavni znak. Potniki na zadnji klopi kljub temu ne bodo trpeli, no, morda tisti višje rasti.
Oblika, inovativnost in kakovost
Oba največja zvezdnika relija (Odier in Loeb, desno), ki si skupno lastita kar 16 naslovov, sta izšla iz francoske verzije izbora Rallye Jeunes.
Dirkaške gume - Najhitrejši laboratorij, ki služi tudi vsakodnevnemu prometu
Državno prvenstvo v reliju - presek dogajanja po polovici sezone
Atraktivno do drugega mesta skupnjo – Marko Grossi in Tara Berlot.