Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

KTM z Brabusom v napad na vrh razreda 'hyper naked' - Brabus 1300R
Bo Triumph spremenil pravila igre? Električni prototip TE-1 v marsičem blizu bencinskim motociklom.
Harley-Davidson Low Rider ST - nekoliko drugačna športnost
Novo: Honda CB 300R - po krajšem premoru spet v ponudbi in s pomembnimi izboljšavami
M'ama mia!! Vespa je vredna skoraj eno milijardo. No, za nekatere pa še več..
Tudi BMW v letu 2021 zabeležil rekordno prodajo
Dunlop Qualifier CORE - športnost odslej bolj dostopna in tudi za motocikle srednje kategorije
Trg motociklov v letu 2021 - ujeli smo zalet iz leta pred virusom. GS ostaja na tronu.
BMW Motorrad na sejmu v Veroni predstavil dve zanimivi custom različici svojega 'big boxerja'
To je izziv za vsakega voznika. Ste se že spoprijeli z njim?
Ducati: leto 2021 ponovno rekordno - 'made in Italy' postaja sinonim za motoristično strast tudi na drugem koncu planeta
Skočite nazaj v 80-ta! Retro kit za Yamaho Tenere 700
Najdražji japonski motocikel - cena mu je zrasla za dodatnih 20 odstotkov
Kawasaki spet v rdeči barvi
MV Agusta - potrjena linija motociklov z večjim motorjem