Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Ducati odločno v razred čistokrvnih adventure motociklov - DesertX prihaja spomladi
BMW-jeve novosti za sezono 2022 - prihodnost je tu
EICMA 2021: Ducati - dvomesečno spletno serijo predstavitev je okronal za sekundo hitrejši  Panigale V4
EICMA 2021: Moto Guzzi - orlovo gnezdo je zapustil motocikel kot ga še nismo videli
EICMA 2021: Yamaha XSR 700 - osemdeseta so bila leta...
EICMA 2021: Aprilia - okrepitev ponudbe  v srednji kategoriji, prihaja pa tudi zanimiv adventure skuter
EICMA 2021: Piaggio predstavil električne novosti, prihaja pa še nekaj bolj ekskluzivnega
EICMA 2021: MV Agusta s polnim plinom v sezono 2022. Vrača se tudi Elefant, ki bo odslej nosil značko MV Aguste.
EICMA 2022: Kawasaki osvežil eno od Ninj in popotniškega Versysa 650
EICMA 2021: Hondine novosti popestrile vse razrede
Yamaha TMax (2022) - je to še vedno sedma, ali morda že osma generacija?
Obujamo spomine: Zastava 101 ali 'kakršna plača, takšna vrata'. Na naših cestah le še 125 Stoenk.
Yamaha MT-10 (2022) - še bolj 'naked' in še bolj 'power'
Ducati je slekel še enega športnika in hkrati dodatno 'našpičil' Streetfighterja V4
Dunlop Roadsmart  - medtem ko Roadsmart III ostaja, Roadsmart  IV širi ponudbo