Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Honda CBR 600 RR je dobila krilca. A je v Evropi ne bo!
BMW Motorrad Roadshow - preizkusite in spoznajte BMW-jeve motocikle
Eleganca proti športnosti. Osnovne linije so enake, svetlobni podpis in detajli pa pripovedujejo svojo zgodbo.
Korejski vmesni člen med sedanjostjo in prihodnostjo
300.000 povezanih
DCT praznuje 10 let. Delež motociklov z DCT vse večji.
naslovna fotografija
Nastavljanje pasti za motoriste - na Hrvaškem prva smrtna žrtev
Harley-Davidson kmalu z variabilnim krmiljenjem ventilov
Gordon Murray Automotive T.50 ali kako pametno naložiti 2,5 mio evrov neto
Partnerstvo dveh motorističnih ikon - Akrapovič in MV Agusta
Klimatiziran sedež na motociklu? Pri Indianu je to mogoče.
Dolomiti - omejitev 60 km/h (a ne za vse)
Honda Forza postaja še bolj 'maksi' - večji motor za več dinamike
Kawasaki Ninja ZX-25R - specifična moč enaka kot pri litrskem modelu!