Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Tako silovito bo udaril ruski električni Atom
Pomanjkanje voznikov bo za volan privabilo tudi neizkušene. Kakšne so lahko posledice?
Je Teslina »gigatovarna« res nevarna za okolje in ljudi?
Porsche Cayenne Cabrio? Da, obstaja, ampak ...
Tako preprosto se običajno kolo spremeni v električno
Škripanje, drgnjenje, vibriranje ... kaj pomenijo zvoki, ki prihajajo od zavor?
Tudi v tej državi so dosegli mejnik tisoč kilometrov avtocest in hitrih cest
In v trenutku se v vožnjo prikrade smrtna nevarnost ...
Polnjenje: Kuga omogoča tako hitro (DC) kot počasno polnjenje. Na hišni (šuko) vtičnici bo treba počakati približno pet ur.
Na ta način se boste najlažje znebili "zapečenih" insektov na vetrobranskem steklu!
Redek češki dragulj je zdaj vreden več kot sto tisočakov
Uvoz zahodnih avtomobilov je prepovedan, a z zvenečimi izjemami
Padel je še en (električni) svetovni rekord in to s krepkim naskokom
Projekt M-2141 bi moral biti uspešnica, a se je že na začetku zalomilo
Ročno zaradi užitka, samodejno zaradi udobja