Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Italjet briše meje med skuterjem in motociklom - Dragster GP 500 naj bi prišel leta 2024
Z najboljšimi na svetu se bo na Dakarju pomeril tudi naš Toni Mulec
Ducati Panigale V4 v zmagovalnih barvah - a ne bo jih prav veliko
EICMA 2023: Vse največje novosti (drugi del)
EICMA 2023: Vse največje novosti (prvi del)
BMW bo kmalu upihnil sto svečk - prvi jubilejni modeli pa so že na poti
EICMA 2022: Mnogo bolje kot lani, a klavrna podoba velike EICME še ni povsem zbledela
Slovenska policija bo 'zaposlila' 22 trikolesnikov, dobila pa bo tudi 3 Moto Guzzije
Te akcije s krASnimi popusti gotovo ne boste zamudili, čas pa imate samo danes
Brembo na trg poslal tehniko iz MotoGP
Arai za Isle of Man TT 2023 - tokrat že šestnajstič
Motoristi letos varnejši kot lani, koda 125 pa nekaj boljšega kar se je voznikom zgodilo.
Yamahin NEO doživel novo korenito spremembo. Kako se kot pionir obnese v praksi?
Po GTS-ki prihaja tudi nova Vespa GTV 300
Še en Hondin pol-litraš kot urbani naked - Honda CL 500