Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro - bi ga vozili ali gledali?
EICMA 2022: BMW R 1250 RS - zadnja osvežitev pred evolucijo?
EICMA 2022: Električni Kawasaki prihaja že prihodnje leto
EICMA 2022: enih bo malo, druge bodo lahke kot pero - Aprilia RS 660 Limited in Extrema
EICMA 2022: Suzuki GSX-8S
EICMA 2022: Mali V-Strom je dobil popolnoma novo srce
EICMA 2022: velika vrnitev Honde Transalp
Se že pripravljate na najbolj zahtevno obdobje v letu?
Sprememb ni veliko, so pa ta prave. Yamaha Tenere 700 osvežena za sezono 2023
Triumph Street Triple Moto2 Edition
Akrapovičevih 20 let v razredu MotoGP
Ducati Diavel je dobil nov motor. Le kaj se skriva za štirimi izpušnimi lonci?
Na kupu smo zbrali vse štiri izvedbe BMW R18. Kateri je komu pisan na kožo?
Slovenski uvoznik AS Domžale Moto Center je prejel prestižno Ducatijevo priznanje
Še več ostrine za Yamaho XMax 125 in 300