Matjaž Tomažič

V adolescenčnih letih se je od očeta avtomehanika nalezel virusa, ki povzroča brezpogojno ljubezen do avtomobilov in motociklov. Obkrožen z vozili vseh vrst je po končanem šolanju tudi sam zajadral v avtomobilske vode, ki pa jih kljub kasnejši drugačni poslovni poti ni nikoli zares zapustil. Pridobil je dragocene izkušnje na področju radosti in tegob povezanih z vzdrževanjem, lastništvom, nakupom in prodajo avtomobila, zato na področje avto-moto trga in cestnega prometa gleda kritično in z veliko mero razuma. Velik izziv mu predstavlja postati avtomobilski leksikon na dveh nogah, bolj kot prihodnost, pa ga navdušuje zgodovina avtomobilizma in motociklizma. Cesta je njegov peskovnik.

Yamaha MT-07 je postala modernejša, MT-125 pa varnejša
Pravi motocikel za zabavo, rekreacijo, pa tudi resne avanture; to dokazuje tudi njegov 'dvojnik' zvenečega imena
Ulična scena bo v 2023 zelo vroča - Ducati prenovil Streetfighterja V4
Brez bliska in grmenja, pa vendar prava gromska strela
BMW je Italijanom vrgel rokavico in zasedel vrh razreda - BMW M 1000 R
Damina nova obleka - Vespa GTS (2023)
Sobota, 15.oktober, je dan za motoristični Jesenski piknik pri AS Domžale
Tudi BMW S1000 RR je dobil krila in več moči
Kakšen je v primerjavi s Passatom?
Ducati Multistrada V4 Rally - še več udobja za teren in prvič z novo tehnično posebnostjo
Od najmanjše do največje - modelno leto 2023 pri Hondi prinaša veliko sveže barve
Posebna serija še pred prvo serijo - Moto Guzzi V100 Mandello Aviazione Navale
Revolucija ali evolucija - preizkusili smo, kaj vse so spremenili na novem Piaggiu MP3?
Je zaradi kratke življenjske dobe generacij z njimi kaj narobe?
Najprej dobite vse, potem si izberite kar želite - novi KTM 890 Adventure R