Jure Šujica

Avtomobilski navdušenec že od malih nog. Doma vedno drugi v vrsti za listanje avtomobilskih revij in redki so bili vikendi, ko je zamudil dirko Formule 1. Po izobrazbi diplomirani družboslovni informatik je navdušenje nad avtomobili obdržal tudi v najstniških letih, ko se je prvič začel spogledovati z idejo postati avtomobilski novinar in ga ohranil do danes, ko se s tem tudi dejansko ukvarja. Strast do avtomobilizma, najljubši so mu danes skoraj izumrli kupeji, je združil z ljubeznijo do fotografije in glasbe, saj z različnimi glasbenimi skupinami kot 'roadie' redno potuje po Sloveniji in Evropi.

Kaj vozi prihodnji predsednik vlade? Ima tudi žilico za klasike
Dacia raste eksponentno: v osmih letih izdelali toliko vozil kot prej v skoraj pol stoletja!
Avtocestna policija: takšna je narava njihovega dela
Policisti razkrivajo: tu so težave z alkoholom v prometu največje!
Volkswagen Amarok: še vedno zakrit, a vam večino že lahko razkrijemo - tudi prve fotografije!
Pregnan iz Nürburgringa ... zaradi preglasnega izpuha (video)
Neuradno: avtomobilski proizvajalci našli nov bizaren način za zagotavljanje 'novih' polprevodnikov
Audi poziva h koncu proizvodnje termičnih motorjev - konkurenca ugovarja
Pričakovano: odhaja skoraj zadnji predstavnik razreda
Preverjena tehnologija je (še vedno) najboljša. Ta Mazda je dokaz
MotoGP: Portimao prinesel novega zmagovalca v tej sezone
Covid potrdila: ali jih potrebujemo za vstop na Hrvaško? Kaj pa drugod?
Optimizacija motorja - zapleten proces, ki prinaša prednosti in slabosti
Rešitev, zaradi katere ne boste več potrebovali drugega avtomobila: najprej prihaja v Kočevje
Green NCAP: električni avtomobili so okolju lahko manj prijazni, kot dizli ali 'bencinarji' (raziskava)