Jure Šujica

Avtomobilski navdušenec že od malih nog. Doma vedno drugi v vrsti za listanje avtomobilskih revij in redki so bili vikendi, ko je zamudil dirko Formule 1. Po izobrazbi diplomirani družboslovni informatik je navdušenje nad avtomobili obdržal tudi v najstniških letih, ko se je prvič začel spogledovati z idejo postati avtomobilski novinar in ga ohranil do danes, ko se s tem tudi dejansko ukvarja. Strast do avtomobilizma, najljubši so mu danes skoraj izumrli kupeji, je združil z ljubeznijo do fotografije in glasbe, saj z različnimi glasbenimi skupinami kot 'roadie' redno potuje po Sloveniji in Evropi.

Umrl eden najbolj prepoznavnih dirkačev našega časa Ken Block
Dakar 2023, druga etapa: nekateri so se ogreli kasneje
Dakar 2023, prva etapa: najboljšim ne pride do živega prav nič
Dakar 2023: najtežji katarski Dakar se je začel!
Takšna je razlika med pnevmatikami za reli in 'običajnimi 'ježevkami' oziroma pnevmatikami za ledene podlage
Tesla je zaradi boljšega nadzora nad proizvodnjo baterij in manjšega vpliva morebitnih zastojev pri dobavah postavila lastno proizvodno linijo za baterije.
Uradno so to avtomobili, ki imajo največkrat prevrtene kilometre
Kmalu na vodik še en svetovni koncern?
Italijani razmišljajo o drastičnih spremembah kazni. Komu bi za vedno odvzeli vozniško dovoljenje?
Ali imajo sodobni avtomobili preveč tehnologije? Zadnja raziskava sproža pomisleke
Cene naftnih derivatov po Evropi. Slovenija je med najcenejšimi, kako je drugod?
Audi postaja okolju prijazen, a ne (zgolj) z avtomobili
Najstarejša britanska avtomobilska znamka napoveduje novo izvedbo športnika stare šole
Porsche povečuje vlaganja v sintetična goriva, uporaba vse bolj smotrna
Green NCAP tudi v praksi potrjuje pozitiven vpliv alternativnih goriv