Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Formula 1: nekoč so bile priljubljene 'groupijke', danes dirkači v resnejših zvezah
Formula 1: Sebastian Vettel ima dovolj, v življenju so še druge stvari
Formula 1: Ferrari bo moral prenehati parkirati dirkalnike ob stezi
Formula 1: Lewis Hamilton bo upihnil 300 svečk
Nekdanji šef formule 1 spet pod budnim očesom oblasti
Formula 1: Ferrari na eni strani hiter, na drugi pa še vedno rad eksplodira
Festival hitrosti Goodwood - Goodwood vedno znova izpolni pričakovanja in jih zna nadgraditi
Formula 1 - Kaj se dogaja z Lewisom Hamiltonom?
Formula 2: brez Haloja bi Nissany ostal brez glave
Formula 1 ubežala katastrofi, najbolj se je na koncu smejalo Carlosu Sainzu
Nelson Piquet znova s predolgim jezikom, na rasistične izjave se je odzvala tudi FIA
Javni ali zasebni transport: je že čas, da se odpovemo osebnim avtomobilom?
Spoznajte manj znano (in bolj temačno) preteklost Ferdinanda Porscheja
Formula 1: Hamiltonova asistentka Angela Cullen izgubila stavo po dirki v Kanadi. Kazen je bila neprijetna, a zabavna
Formula 1: po dveh letih premora je Kanada nazaj. Komu je najbolj ostala v spominu, kdo se je najbolje pripravil?