Andraž Zupančič

Avtomobili in dirkalniki, dve stvari okoli katerih se je vrtelo tudi otroštvo. Po poklicu inženir strojništva in novinar, kjer je kombiniral znanje z obeh področij, se je v svet formule 1 najprej podajal kot gledalec v začetku 80-ih.

Kot novinar dejaven od leta 1991, ena od prelomnic je bilo zloglasno leto 1994 ko je začel kot novinar obiskovati dirke formule 1. Jadral po celem svetu polnih 13 let, spoznaval zanimive ljudi z dirk in tudi ko so se potovanja končala, je ostal povezan s tem športom do današnjega dne. Ali za tipkovnico ali z mikrofonom v roki.

A ker se časi spreminjajo, se spreminja tudi svet okoli nas. Ljubezen do novinarstva in do dirk pa nikoli ne zamre. Njegov moto »če že nisi moj prijatelj, vsaj ne bodi moj sovražnik« danes velja verjetno še bolj kot kdaj koli prej.

Formula 1: FIA razkriva usodo dirke za Veliko nagrado Melbourna
Formula 1: Ferrarijevo darilo, ki ga Verstappen sploh ni potreboval
Formula 1: Sergio Perez v Monaku zaradi nenavadnega incidenta skoraj ob zmago. Oglejte si v videu, kaj se mu je pripetilo
Formula 1: protest Ferrarija zavrnjen, uspeh Red Bulla potrjen (preberite uradno izjavo)
Formula 1: kaos v Monaku postregel s presenečenjem na vrhu, dokončen epilog pa še ni znan
Zmagovalci zahrbtnih labirintov! Predstavljamo šest dirkačev F1, ki so enkrat slavili v Monaku - in nikjer drugje več
Formula 1:  Valtteri Bottas se loteva novega posla, bo navdušil tudi Slovence?
VN Španije: Leclerc spet ostal praznih rok, prebudil se je Mercedes (komentar našega strokovnega sodelavca F1)
Tako bo vsakodnevno življenje z avtomobilom v mestu še lažje
Formula 1: Leclerc razbil starodobni dirkalnik
Formula 1: Sezona dveh protagonistov, ostali so bolj statisti
Formula 1: Hamiltonovi uhani in Vettlove spodnjice kot upor brez razloga
Formula 1: Red Bull mirno do zmage sta stezi, ki se je spremenila v kolovoz
Formula 1: Umrl Tony Brooks, zadnji zmagovalec iz petdesetih
Formula 1: koncern VAG v sezoni 2026 del dirkaškega cirkusa