Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Kultni Passat je že na slovenskih tleh. Kako se znajde na naših cestah?
Na evropskem avtomobilskem parketu je napeto, kdo bo zmagovalec?
Zakaj v Turčiji cene avtomobilov (in goriva) rastejo - prodaja pa je še vedno rekordna??
Vlada odločila - naslednja dva tedna vožnja ne bo nič dražja
To bo še zanimivo - Kitajci selijo proozvodnjo tudi v Evropo - in sodelovali bodo z enim največjih koncernov ...
Toliko kitajskih avtomobilov naenkrat še nikoli ni prispelo v Evropo
Škoda Octavia
Panda ni več Panda, čeprav ostaja prava ... Panda.  Zakaj so se torej pri Fiatu odločili za spremembo imena?
Putin je severnokorejskemu kolegu podaril štirikolesni dragulj
Za nekatere mladostnike sta opravljanje vozniškega izpita in vožnja avtomobila precejšen stres.
Električni avto in življenje v bloku - kakšne so možnosti in (predvsem) ovire?
Mali posebnež se po 25 letih poslavlja. Bomo naslednika sploh dočakali?
Test: Volkswagen ID.3 Pro Performance - Diferencialni izpit
Na ameriški strani Atlantika upočasnjujejo elektrifikacijo, kaj pa v Evropi?
Ko avto dobi 'facelift', še preden pride do proizvodnje. Da, dogaja se v Rusiji