Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

Kratki test: Cupra Born e-Boost - (Še) več moči
Novi Fiatov električni avtomobil iz Kragujevca bi zahajal v zelje kitajskih proizvajalcev
Smer je celovitost ponudbe za električne avtomobile
Tudi Skandinavci so »odklopili« Ruse in jih pustili na cedilu
Nemško-poljska avtomobilska ljubezen traja že 20 let
Pod suhoparno oznako je nastal prvi ruski »avtomobil z nahrbtnikom«
Test: Volkswagen Amarok Aventura V6 TDI 4M - Sorodstvo z ugodnostmi
Ta tovornjak je s 40 tonami skupne mase in z elektriko prevozil pot od Stuttgarta do Južne Tirolske
Niso jim dovolj ceste, zdaj gredo še na vodo, kjer bo rohnel Fantom Air
Manj kilometrov in razpolovljeno število potnikov. To je usoda avtobusnega prevoza v naši bližini
Novi Kodiaq: večji in boljši, ampak ali bo tudi uspešnejši?
Zdi se, da so letošnje stopničke za zmagovalce že oddane
Tako silovito bo udaril ruski električni Atom
Pomanjkanje voznikov bo za volan privabilo tudi neizkušene. Kakšne so lahko posledice?
Je Teslina »gigatovarna« res nevarna za okolje in ljudi?