Gregor Žvab

Že odkar vem zase so bili avtomobili del mojega življenja. Najbrž ne obstaja moja otroška slika, na kateri ne bi v roki imel avtomobilčka. Svojo novinarsko kariero sem pred več kot 20-imi leti sicer začel daleč od avtomobilizma, z delom v športni redakciji televizije Slovenija. Kasneje sem se posvetil tudi radiu in počasi zajadral tudi v avtomobilizem, ki je zadnjih 18 let stalnica v mojem življenju. Poleg novinarstva in avtomobilizma pa v mojem življenju ne sme manjkati glasba, predvsem tista starejšega letnika, še posebej, če se vrti z dobrega, starega vinila in pa kuhinja, kjer se prav tako zelo dobro počutim.

Težave z dobavo delov so očitno preteklost. Proizvodnja se nadaljuje januarja
Evropska znamka sploh še ni zaživela, a se že sooča s finančnimi težavami. Pomeni to konec še pred začetkom?
byd, yangwang, u9, nürburgring
jaguar, identiteta, novi modeli
Konec za Abarth kot ga poznamo. Tako bo izgledala prihodnost znamke
fiat 500e, proizvodnja, mirafiori, stellantis
Ta predmet v avtu vas lahko stane tudi do 10.000 evrov kazni
kitajska električni avtomobili parkirišče pristanišče
Pri Darsu pravijo, da sneg ne preseneti njih, temveč voznike.
Audi Kitajska
kitajska, yuanhang, dayun, stečaj, težave
Afriška država v Evropo izvozi toliko avtomobilov, da je po količini izvoza v EU celo na drugem mestu. Za katero državo gre?
audi, bruselj, tovarna, zaprtje, protesti
maruti, suzuki, dzire
Črni oblaki nad koncernom. Zdaj bo odpuščala tudi ta znamka