Gregor Žvab

Že odkar vem zase so bili avtomobili del mojega življenja. Najbrž ne obstaja moja otroška slika, na kateri ne bi v roki imel avtomobilčka. Svojo novinarsko kariero sem pred več kot 20-imi leti sicer začel daleč od avtomobilizma, z delom v športni redakciji televizije Slovenija. Kasneje sem se posvetil tudi radiu in počasi zajadral tudi v avtomobilizem, ki je zadnjih 18 let stalnica v mojem življenju. Poleg novinarstva in avtomobilizma pa v mojem življenju ne sme manjkati glasba, predvsem tista starejšega letnika, še posebej, če se vrti z dobrega, starega vinila in pa kuhinja, kjer se prav tako zelo dobro počutim.

Audi Q3
Nissan Leaf 2025
Renault, Rusija, tovarna, Moskvič
Volkswagen Golf GTI Edition 50
Škoda Elroq RS
Bugatti Veyron
To je o električnih avtomobilih povedal Toyotin predsednik Akio Toyoda - in ni bil niti malo prizanesljiv
Evropsko polnilno problematiko bodo skušali rešiti Kitajci. Ta proizvajalec se je lotil zahtevnega podviga
Novi rekorder na Nürburgringu je s prestola vrgel tako Taycana kot Nevero. Nikoli pa ne uganete, iz kje prihaja
Osnovna plača novega izvršnega direktorja Stellantisa bo sedemmestna, stimulacije pa več kot 700-odstotne. To so za zdaj znane številke
Alfa Romeo Giulia in Stelvio
Po dobavni krizi polprevodnikov se zdaj obeta nova: to so elementi, ki bi znali že v kratkem močno zavreti proizvodnjo
prekršek cesta vožnja švica kazen evri denar
Drastično povečanje kazni za prekrške: več tisoč evrov za prekoračitev hitrosti, odvzem izpita za nepravilno parkiranje
Volkswagen bi lahko v svoji najpomembnejši tovarni proizvodnjo skrčil le na štiri dni v tednu - idejo so že predstavili zaposlenim