Gregor Žvab

Že odkar vem zase so bili avtomobili del mojega življenja. Najbrž ne obstaja moja otroška slika, na kateri ne bi v roki imel avtomobilčka. Svojo novinarsko kariero sem pred več kot 20-imi leti sicer začel daleč od avtomobilizma, z delom v športni redakciji televizije Slovenija. Kasneje sem se posvetil tudi radiu in počasi zajadral tudi v avtomobilizem, ki je zadnjih 18 let stalnica v mojem življenju. Poleg novinarstva in avtomobilizma pa v mojem življenju ne sme manjkati glasba, predvsem tista starejšega letnika, še posebej, če se vrti z dobrega, starega vinila in pa kuhinja, kjer se prav tako zelo dobro počutim.

Kateri bo najbolj prodajan v letu 2024? Vse kaže, da je titula že oddana
Bomba z Japonske! Se bosta velikana res združila in s seboj potegnila še enega akterja?
Legendarna znamka se je izognila stečaju! Rešitelji pa prihajajo iz Italije
renault 5, turbo 3e
To je nora predelava električnega avtomobila, s katero si je legendarni "Shaq" olajšal življenje z novo pridobitvijo
Oni so pripravljeni, trg pa še ne. Začetek prodaje prestižnega "električarja" je prestavljen
Za nekatere težave, za druge priložnost. Kam odhajajo presežni delavci nemške avtomobilske industrije?
Carlos Tavares spregovoril prvič po odhodu iz Stellantisa. To so razlogi za slovo
Pretiravanju v digitalizaciji želijo stopiti na prste. Proizvajalci bodo že kmalu morali narediti korak nazaj
aston, martin, valhalla
škoda, elroq
ds, automobiles, no8
Bo kriza avtomobilske industrije odnesla še dodatnih 10.000 delovnih mest? To so črne napovedi tega velikana
mercedes-benz, papamobil, papež frančišek
ford, mustang, gtd, nordschleife, rekord