Jure Šujica

Avtomobilski navdušenec že od malih nog. Doma vedno drugi v vrsti za listanje avtomobilskih revij in redki so bili vikendi, ko je zamudil dirko Formule 1. Po izobrazbi diplomirani družboslovni informatik je navdušenje nad avtomobili obdržal tudi v najstniških letih, ko se je prvič začel spogledovati z idejo postati avtomobilski novinar in ga ohranil do danes, ko se s tem tudi dejansko ukvarja. Strast do avtomobilizma, najljubši so mu danes skoraj izumrli kupeji, je združil z ljubeznijo do fotografije in glasbe, saj z različnimi glasbenimi skupinami kot 'roadie' redno potuje po Sloveniji in Evropi.

Novi DeLorean predstavljen predstavljen letos, znanega je še več
Porsche še ni obupal nad ambicioznim projektom e-goriv, pripravlja nova vlaganja
Kdaj bo konec krize s polprevodniki? Največji proizvajalci podajajo napovedi
Legenda se ne poslavlja, enako filozofijo bo ohranila v vsaj še eni generaciji
Ferrari najbolj dobičkonosna znamka leta 2021, zaslužek skoraj šestmestna številka - po avtomobilu
AutoWallis se širi po Sloveniji, v njihovi lasti je pristalo še eno veliko podjetje
Restart za smarta: najmanjši evropski avtomobil bo sedaj ubiral drugačne strune
Novi izbruhi Covid-a na Kitajskem rešilna bilka za evropsko avtomobilsko industrijo?
V konfiguratorju, a ne naprodaj: Nissan še naprej prestavlja začetek prodaje enega najpomembnejših modelov
Volkswagen bo rezal: v Evropi se poslavlja kar 60 odstotkov modelov
Mladi umetniki poustvarili podobo BMW-ja iX in navdušili tudi njihovega vodjo oblikovnja
Alfa Romeo bo obdržala Giulio, a vse novice le niso rožnate
Uradno: Bizzarinni je nazaj, skupaj z najbolj prepoznavnim modelom iz leta 1965
Hertz predstavlja nov projekt, v njihovem voznem parku bo kmalu 65.000 avtomobilov, kakršnih še niso imeli
Ne zgolj prevelika hitrost, k črni statistiki pripomore tudi neuporaba najbolj osnovne zaščite!