Matjaž Gregorič

Z avtomobili je najverjetneje okužen že od otroških dni, ko se je igral z modelčki iz svoje obsežne zbirke in je smel v očetovem naročju vrteti volan takratnega družinskega štirikolesnika.

Novinarsko kariero je začel pri regionalnem časopisu, kjer je vzpostavil in urejal avtomobilsko prilogo, kilometre pa je nabiral tudi pri avtomobilskih vsebinah drugih tiskanih in elektronskih medijev. Avtomobilizem je združil s študijem tehnologije prometa, ki mu je razširil obzorja o vsem, kar se vozi po cestah.

Najraje se posveča lahkim gospodarskim vozilom in je odgovorni urednik spletnega portala Dostavnik.si

TEST: Volkswagen Passat 2.0 TDI R-Line – veter piha v novo smer
Hude napake pri tehničnih pregledih. Kakšne bodo posledice?
Gume bodo same vedele, ali so na asfaltu ali v blatu
Nemci so bili pripravljeni pomagati, a so jih Rusi zavrnili
Trikolesnik, ki je bil ikona italijanske družbe in države
To so nekateri bizarni prometni predpisi, ki so ponekod še vedno v veljavi
Tudi po četrt stoletja v ospredju španski temperament
Volkswagen Polo: pol stoletja samozavesti majhnega avtomobila
Menda je bil to najslabši avtomobil na svetu
Božični okraski: praznične lučke niso za v avtomobile
Kupujete rabljen avto? Z upoštevanje teh nasvetov bo vse skupaj lažje
Volkswagnovi avtomobili, ki jih ni bilo, a bi (najbrž) za dobrobit znamke morali biti
Kako je v Rusiji končalo 20 Cybertruckov? Uporabljali naj bi jih tudi kot bojna vozila, ampak ...
Trenutek resnice za Evropo: kitajski avtomobilski proizvajalci nezadržno napredujejo
Koliko plač je potrebnih, da si nemški delavec kupi domači ponos, Golfa?